צבע לבית

איך לבחור צבע לבית?


עם קשת צבעים שלמה לבחירה, בחירת בע לבית שלך יכולה להיות משימה מפחידה. למרבה המזל, זה יכול להיות קל מאוד, ברגע שאתם יודעים את הכללים הבסיסיים של בחירת הצבעים. מדריך זה ילמד אתכם לבחור את הצבע המתאים לכם ויציע טיפים וטריקים שיעזרו לכם לבצע בחירות עיצוב מהירות וחכמות לבית שלך.

גלה את כל מה שאי פעם רצית לדעת על בחירת צבע.

איזה צבע עלי לבחור?


צבעים לבית מגיעים במגוון גוונים כמו גם על בסיס שמן או לטקס. צבע לטקס הוא סוג הצבע הנפוץ והמועדף ביותר לשימוש בגלל קלות הניקוי שלו והעמידות שלו לאורך זמן. עם זאת, צבע על בסיס שמן נוטה לאטום כתמים טוב יותר מאשר צבע לטקס.

באיזה ברק עלי לבחור?


ככל שהצבע מבריק יותר, כך קל יותר לנקות אותו. אם יש לכם ילדים קטנים והחדר שאתם רוצים לצבוע הוא בעל תנועה גבוהה, כמו בחדר משחקים, או נוטה להתלכלך כמו כתמי שמן על הקיר במטבח, בחרו ברק מבריק מכיוון שתוכלו בקלות לנגב את הקיר בספוג לח.

חצי מבריק יהיה גם בחירה טובה למטבחים ומקלחות. סוג זה הוא גם מעט זול יותר מצבע מבריק ומהווה אלטרנטיבה נפוצה מאוד. צבע סאטן הוא בעל גימור חלקי וניתן להשתמש בו גם במטבחים, אמבטיות ומסדרונות. זו עשויה להיות בחירה טובה אם אתם באמת רוצים קצת ברק וצבע שיכולים לנקות בקלות.

אם יש לך קירות עם המון פגמים, בחרו צבע שטוח או מט. .החיסרון בצבע זה הוא שלא ניתן לנקות אותו בקלות, לכן בחרו בחדרים שאין בהם הרבה טביעות אצבעות ולכלוך.

בחירת צבעים


אם אתם נמצאים בתהליך של מכירת הבית שלכם, מומלץ לבחור צבע לבן לקירות. זה יאפשר לקונה לכסות את הקיר בקלות עם בחירת הצבע שלהם ויעניק לחדרים שלכם מראה בהיר ונקי. עם זאת, עליכם לנצל את מלוא היתרונות של מאות בחירות הצבע הקיימות בשוק ולשנות את הגוונים למראה או תחושה מסוימים.

כלל אצבע טוב הוא לזכור את גלגל הצבעים. כולנו למדנו על צבעי היסוד בבית הספר – אדום, צהוב וכחול. שילוב של כל אחד מאלה יעניק לכם צבע משני (כלומר סגול, כתום). צבעים הקרובים זה לזה על גלגל הצבעים כמו כחול וסגול מקבילים זה לזה והם יאפשרו לצבע אחד לבלוט יותר. צבעים זה מול זה על גלגל הצבעים כמו ירוק ואדום משלימים זה את זה וייראו נפלא ביחד. הישארות באותו גוון צבע תעניק לכם מראה עדין ומרגיע. צביעה בצבעים בולטים כמו ירוקים וסגולים גורמת לחדרים קטנים להיראות גדולים ואווריריים יותר ואילו צבעים כמו אדום, צהוב וכתומים יעניקו לחדר מראה תוסס יותר.

אני רוצה מראה עדין ומרגיע:

אתם יכולים לבחור להישאר באותו הגוון ולהשתמש בגישה מונוכרומטית כמו לבחור מגוון גוונים של כחול. זה פועל טוב בחדר האמבטיה או בחדר השינה אם אתם רוצים את תחושת הרוגע. פשוט בחרו את הצבע האהוב עליכם וחפפו בין הגוונים.
אפשרויות צבע כמו ורודים וצהובים רכים הם אפשרויות נהדרות לתחושה רומנטית ושלווה בחדר. אם אתם מחפשים אווירה רגועה בחדר השינה שלכם, בחרו בגוונים בהירים יותר של צבעים קרירים או חמים. השתמשו במרקמים שונים במצעים ובאביזרים כדי להפוך את החדר ליותר מושך.

אני רוצה מראה אלגנטי:


צבעים ניטרליים מציעים אלגנטיות וגמישות בחדר. צבעים ניטרליים הם כבר לא פשוט לבנים או בז '. אתם יכולים לבחור בצבעים נייטרלים בהירים או עמוקים ולשנות את מראה החדר. זכרו, ככל שהצבע בהיר יותר, החדר יראה מרווח יותר. גווני חלודה משתנים, מהגוני או חום יציעו אלגנטיות מיידית ותחושת אדמה ועושר.

אני רוצה מראה תוסס:


אם אתם רוצים חדר תוסס, בחרו בצבעים מרהיבים ובגוונים המתאימים להם כמו כתום וזהב, אדומים וסגולים כהים. אתם יכולים גם לבחור שחור ואדום לקבלת ניגודיות בולטת ומראה שמזכיר מראה אוריינטלי. בחרו שני צבעים אחד ליד השני על גלגל הצבעים לקבלת ניגודיות חזותית שכן אחד יבלוט מהשני.

כעת כשאתם יודעים כיצד לבחור צבע לבית שלכם, תוכלו לשנות בקלות את המראה והתחושה של כל חדר.